poniedziałek, 3 marca 2014

Informacja!

Jeżeli przeczytałeś proszę zostaw chociaż kropke. 


Przepraszam, ze rozdziały pojawiają się żadko. Czasami nawet co dwa tygodnie, ale jak tak patrze przez mój pryzmat to nawet mało czasu xD
Zresztą, chcę teraz poinformować, że rozdziały będę dodawać w weekendy, czyli w niedzielę. Wtedy i ja będę miała spokój i wy będziecie tu wchodzić :) Boję się też o liczbę czytelników. Cieszą mnie wasze komentarze, ale kochani to widać kiedy ktoś dodaje po dwa. Rozdział czyta ponad 150 osób a komentuje zaledwie 20. Przykro mi z tego powodu. Mam bardzo fajny pomysł na następne rozdziały i drugą cześć, ale nie wiem czy doprowadze tego bloga do końca.
Chcę wam powiedzieć że blog będzie miał ok.30 rozdziałów ewentualnie 40 :)

                              __________________________________________



Zapraszam na nowego Trailera do tego opowiadania, który sama zrobiłam. Podoba wam się ? :) Jeżeli tak wysyłajcie link do swoich znajomych, po prostu wszędzie :)



9 komentarzy:

  1. Ja cierpliwie czekam na kolejny rozdzial <3

    OdpowiedzUsuń
  2. NO LUDZIE KOMENTUJCIE :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, jeżeli nie skończysz tego bloga. Obiecuję ci to, tu i teraz że pójdę do twojego domu. Gdziekolwiek mieszkasz i dostaniesz ostry wpierdziel. ~Pozdrawiam twoja psychofanka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. To opowiadanie jest naprawde CUDOWNE! Czytam każdy rozdział, tylko na telefonie a na nim nie moge dodać komentarza. :/
    Cieszy mnie bardzo to ze ma być druga czesc. Z chęcią beda ja czytac. / @vansonjustin

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie druga część ... jeeeeej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne by było gdyby ot tak napisać do jakiegoś reżysera który by obsadzil wszystkich których ty wybrałaś i wyreżyserował tego bloga. BELIEVE

    OdpowiedzUsuń