czwartek, 17 kwietnia 2014

Smutna i ważna wiadomość!

 Nie bądźcie na mnie źli kochani, to jest dla naszego dobra, serio :)  Ostatnio ciągle mówię o zawieszeniu bloga i stało się, lecz nie zawieszenie, a bardzo krótka przerwa.
Zaczęła się przerwa świąteczna i jestem bardzo szczęśliwa bo to wolny czas od szkoły, a najlepsze w tym jest to, że moja przerwa trwa aż do 5 maja! Więc robię sobie przerwę do 5 maja, ale nie po to żeby odpoczywać, tylko po to żeby pisać rozdziały. Więc przez te kilka tygodni postanowiłam, że napiszę kilka rozdziałów naprzód. Jest to dobra propozycja dla was, ponieważ od 5 maja rozdziały pojawiałyby się dwa razy w tygodniu, ZAWSZE.

Mam nadzieję, że wyświetlenia nie spadną, a wy nadal będziecie odwiedzać tego bloga i mnie nie zostawicie :c Wiem jak to wygląda i przepraszam, ale proszę obiecajcie, że dalej będziecie mnie odwiedzać. Obiecujecie?


Właściwie 5 maja nie musi być stałą datą, może to być trochę wcześniej. Jeżeli chcesz być poinformowany o nowych rozdziałach czy jakiejkolwiek zmianie zapisz się tu klik . Zostaw jaki kolwiek kontakt :)

Podczas przerwy zaglądajcie na bloga i oglądajcie po prawej stronie aktualności, gdzie mogą pojawić się cytaty z nowych rozdziałów, bądź jakiekolwiek informacje.

Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Kocham was i proszę nie zostawiajcie mnie. Obiecuję, że wrócę z pełną parą i masą rozdziałów :) ♥

Na koniec zapraszam na mój trailer zrobiony z nudów o Demi i Justinie/ Chłopak z pokoju obok. https://www.youtube.com/watch?v=9a6DDT8lSKc&feature=youtu.be




Mam nadzieję i bardzo się cieszę, jeżeli wytrwałeś do końca i zostawisz po sobie komentarz :)


PS  Ankieta na górze bloga :) Do zobaczenia 5 maja :) Kocham was ♥

7 komentarzy:

  1. pewnie że zostanę kochana ! Zdrowych wesołych... bogatego zajączka... będę czekać z niecierpliwością na następne rozdziały, nic się nie stało :) będę wpadać nawet co dziennie żeby zobaczyć czy pojawiło się już coś nowego :* więc jeszcze raz bogatego i zdrowych wesołych kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. wiadomo że zostanę weź nie wytrzymam bedę musiała czytać dalej bo zwariuje psychicznie<33 będę czekała :3 i nabijała ci wyświetlenia<3 a tak to wesołych i radosnych świąt :**** I TAK DALEJ nie chce mi się pisać tych życzeń :D xd to dozobaczenia za tydzień około <3 CZEKAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że zostane w końcu to nie tak długo do 5 maja :-) Udanych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. klik! chyba załapałam xD
    Laura xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, skończyłam! Genialne, kocham, szybko, czekam z niecierpliwością na następny. @94Team

    OdpowiedzUsuń
  6. zostaję ! i czekam na następny ! // @Duch_Jerry

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju tak sie ciesze! w zyciu nie przestane czytac tego bloga jest genialny, kocham go! czekam na nastepne rozdzialy ♥

    OdpowiedzUsuń